Tunnustus: En varsinaisesti ollut ihan täysin sinkku silloin, kun vielä puoli vuotta sitten väitin niin. Tapasin reilu vuosi sitten tosi mukavan kaverin, mutta meillä on ongelma. Afrikan kokoinen ongelma. Hän on Marokosta syntyjään ja vaikka onkin käynyt ranskalaisen koulun ja englannin kieltä opiskellut yliopistossa, hän on kuitenkin syntyperäinen arabi. Ja muslimi. Joten kyllä, virallisesti olin sinkku todella pitkään. Koska eihän suominainen saa seurustella muslimin kanssa. "Sä olet niin hyvännäköinen, että saisit kyllä suomalaisenkin miehen!" minulle huudahti eräs, noh, suomalainen mies. Kyllä, suomalainen mies on ihana, kun hän on ihana. Itselläni oli 14 vuotta ihan tosi kunnollinen, ihana suomalainen mies. Kyse ei ole ihailun puutteesta, että olen kuumana vain, koska joku Fabiano Italiasta kehuu sinisiä silmiäni ja vaaleita hiuksiani. Ja tykkää persevästä muodostani. Ex-mieheni kyllä muisti kehua minua, tämä todella ihana suomalainen mies. Mutta miksi vain suomalainen saa olla ihana? Miksi minua varoitellaan muslimin pahoinpitelystä, kun itse olen todistanut suomimiehen vaimonhakkausta useammin kuin kerran ja saanut itsekin nyrkistä yhdeltä poikakaveriltani. Arabini ei juo eikä polta. Kuten en polta enkä juo juuri minäkään. Koen sen hienona asiana. Isän reaktio eroni jälkeen: "Koeta nyt löytää mies joka juo edes joskus". Ihan tosi. Miksi?

Kävin edelliskesänä pari kertaa treffeillä. Survoin tämän ylimuodokkaan kroppani korsettiin ja pukeuduin kesähamoseen. Tukka kiharalle ja kahvikupin ääreen. Tapasin hienoja miehiä; mm. rakennusinsinöörin ja kalastajan. Mutta kuppi kahvia riitti toteamaan, ettei viehätystä ollut ainakaan minun puoleltani. Mietin jo huolissani, että pitäisikö tässä vaan ottaa vaikka tuo kiinnostunut kalastaja, ettei vaan jää yksin. Mutta sitten ymmärsin, että voin olla juuri sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa tosiaan haluan olla - tai vaikka yksin, jos se tuntuu hyvältä!

Olen ylipainoinen kristitty. Minut hyväksyttäisiin Marokossa, vaikkei miestäni hyväksytä Suomessa. Hän on normaalipainoinen kaksimetrinen ulkomaalainen, mutta ei hyväksyttävä Suomessa, koska saisin suomalaisenkin miehen. Siis kaikki muslimit, noin miljardi maailmassa, eri kansallisuuksissa, ovat hulluja vaimonhakkaajaterroristeja. Olen pahoillani, jos minunkin on, mutta itse en niputtaisi häntä silloinkaan hulluksi vaimonhakkaajaterroristiksi, vaan ihan vaan perusvaimonhakkaajaksi samaan kastiin niiden suomalaisten vaimonhakkaajien kanssa.

Joten hei kaikki, olen vaalea maanpetturi, joka pelkäsi kauan julkistaa rakkauttaan, koska saisi suomalaisenkin!